ERATA NR. 4560 DIN DATA DE 05.03.2024
În conformitate cu reglementările legislative în domeniu, Administrația Bazinală de Apă Buzău-Ialomița organizează în data de 22.03.2024 licitație publică deschisă cu oferta în plic închis, pentru atribuirea contractelor de închiriere terenuri aflate in administrare.
- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identitate fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact:
A.N.A.R. – Administrația Bazinală de Apă Buzău-Ialomița cu sediul în Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău, cod postal 120208, cod fiscal RO 23706189, nr.telefon 0238 725446, nr.fax 0238/427.237, e-mail : dispecer@daib.rowater.ro
- Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Închirierea prin licitaţie publică a următoarelor bunuri imobile aparţinând domeniului public al statului român și aflate in administrarea A.N.A.R. – Administrația Bazinală de Apă Buzău-Ialomița, in vederea desfăşurării activitaţii de îndepărtare a materialului aluvionar, conform temeiului legal : O.U.G. nr.57/03.07.2019, art.332-333 și H.G. nr.183/10.03.2020 – Anexa pozițiile 31 și 34^2.
Etapa I
I) Teren albie minoră râu Prahova – Perimetrul Florești Sud, C.F. 25080 – U.A.T. Ariceștii Rahtivani, județul Prahova , S = 46.822 mp.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se găsesc în caietul de sarcini .
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Pe bază de cerere la sediul instituției sau de pe site-ul http://buzau-ialomita.rowater.ro/ , secțiunea Anunțuri/Licitații -> Licitații.
3.2. Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Birou Mecanism Economic și Sinteze Economice din cadrul Administrației Bazinale de Apă Buzău-Ialomița cu sediul în Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău .
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ:
-149,92 lei / exemplar, se achită prin virament bancar în contul nr.RO57 TREZ 1665 0220 1X01 1198, deschis la Trezoreria Buzău, CUI – 23706189, sau la casieria unității .
– gratuit pentru cele descărcate de pe site.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
13.03.2024 ora 16:00
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
21.03.2024 ora 16:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Administrația Bazinală de Apă Buzau-Ialomița cu sediul în Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău .
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Oferta se depune într-un singur exemplar
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
22.03.2024 ora 11:00, la sediul din Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău .
- Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail așe instanței Modalitatea de soluţionare a litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția II Civila de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Buzău, mun. Buzău, str. Arh. Petre Antonescu, nr.4, jud. Buzău, cod poştal 120187, tel:0238/ 717.960, Fax: 0238/717.959 e-mail : tr.buzau@just.ro
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
28.02.2024.