In conformitate cu reglementarile legislative in domeniu, Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita organizeaza in data de 31.01.2023 licitatie publica deschisa cu oferta in plic inchis, pentru atribuirea contractelor de inchiriere terenuri aflate in administrare.
- Informații generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
A.N.A.R. – Administrația Bazinală de Apă Buzău-Ialomița cu sediul în Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău, cod postal 120208, cod fiscal RO 23706189, nr.telefon 0238 725446, nr.fax 0238/427.237, e-mail : dispecer@daib.rowater.ro
- Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Închirierea prin licitaţie publică a următoarelor bunuri imobile proprietate publică a statului român și aflate in administrarea A.N.A.R. – Administrația Bazinală de Apă Buzău-Ialomița, in vederea desfăşurării activitaţii de indepărtare a materialului aluvionar/amplasare de construcţii plutitoare, conform temeiului legal : O.U.G. nr.57/03.07.2019, art.332-333 și H.G. nr.183/10.03.2020 – Anexa pozițiile 28, 34^2 și 34^16.
Etapa I
V) Teren albie minoră râu Bâsca Chiojdului – Perimetrul Corbu , C.F. 20870 – U.A.T. Cătina , județul Buzău , S = 24.500 mp
- Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se găsesc in caietul de sarcini .
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Pe bază de cerere la sediul instituției sau de pe site-ul http://buzau-ialomita.rowater.ro/ ,
sectiunea Anunturi/Licitatii -> Licitatii
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Birou Mecanism Economic și Sinteze Economice din cadrul Administrației Bazinale de Apă Buzău-Ialomița cu sediul în Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău .
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
-149,92 lei / exemplar, se achită prin virament bancar în contul nr.RO57 TREZ 1665 0220 1X01 1198, deschis la Trezoreria Buzău sau la casieria unității .
– gratuit pentru cele descărcate de pe site.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor:
19.01.2023 ora 16:00
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor:
30.01.2023 ora 16:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Administrația Bazinală de Apă Buzau-Ialomița cu sediul în Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău .
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Oferta se depune într-un singur exemplar
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
31.01.2023 ora 11:00, la sediul din Buzău, str. Bucegi, nr.20 bis, jud. Buzău .
- Modalitatea de soluţionare a litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Persoana ce se consideră vătămată în interesul ei legitim poate formula plângere prealabilă in termen de 30 zile impotriva actului autoritatii contractante, conform prevederilor art. 7 din Legea 554/2004, la sediul locatorului.
Persoana vătămată în interesul legitim prin actul administrativ unilateral, nemulţumită de răspunsul primit la plângerea prealabilă sau care nu a primit niciun răspuns în termenul de 30 de zile, termen prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. h) din Legea 554/2004 a contenciosului administrativ, poate sesiza instanţa de contencios administrativ competentă in baza art. 11 din aceeasi lege, pentru a solicita anularea în tot sau în parte a actului, respectiv Secția de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului de la domiciliul sau sediul său, in termen de 6 luni.
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
05.01.2023